Serwis sprzętu
Sprawnie działający sprzęt i niezawodna sieć to elementy niezmiernie ważne w skutecznym funkcjonowaniu przedsiębiorstwa. Nasi specjaliści zapewnią Państwu pełną obsługę techniczną przedsiębiorstwa, tj. nie tylko dostarczą sprzęt optymalny dla wymagań aplikacji, położą sieć LAN/WAN oraz zajmą się jej administrowaniem, ale także zapewnią ich skuteczny serwis i dalszą obsługę.
Współpraca z naszymi fachowcami zagwarantuje Państwu pewność i bezpieczeństwo wykorzystywania systemu działającego na sprawnym sprzęcie. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów z funkcjonowaniem, nasi fachowcy szybko usuną usterkę z zachowaniem bezpieczeństwa przechowywanych danych.
Nadzór powdrożeniowy
Dbając o komfort i bezpieczeństwo naszych klientów większość naszych umów nie kończy się wraz z zakończeniem wdrożenia, lecz jest kontynuowana w postaci usługi nadzoru powdrożeniowego (wsparcie techniczne). W ramach nadzoru powdrożeniowego nasi specjaliści wspierają Państwa w codziennej pracy i zdejmują z Państwa część obowiązków np. administrowanie systemem, dodatkowe szkolenia z zakresu użytkowania aplikacji etc. Zapewniamy też konsultacje merytoryczne, hot-line, dostawę nowych wersji systemu. W przypadku wystąpienia usterek potrzeby zapewniamy Państwu profesjonalne ich usunięcie zgodnie z ustalonymi czasami reakcji.
Szczegółowy zakres wsparcia technicznego zależny jest od Państwa indywidualnych potrzeb określonych w umowie.